Этот сайт использует файлы cookie. Продолжая пользоваться данным сайтом, Вы соглашаетесь на использование нами Ваших файлов cookie.

uitnodiging

Тема в разделе "In 't Hollandsch!", создана пользователем marco, 22 фев 2008.

  1. marco

    marco Новичок

    Hallo allemaal.

    Eigenlijk weet ik niet of ik hier op de juiste plek ben :unsure: ...maar probeer het toch maar.
    Ik ben een tijdje terug voor mijn werk naar rusland geweest,en heb daar iemand ontmoet.
    Ik ben later prive er naar toe geweest, en heb weer enorm genoten! Het blijft een indrukwekkend land met een geweldige hoofdstad! Tot zover geen probleem.
    Nu wil zij graag hier een keer rondkijken voor een paar weken.
    Ik moet dus een uitnodiging versturen.
    En nu dan mijn vraag... Hoe verstuur ik een uitnodiging,en wat moet er allemaal in staan.
    Zij logeert op mijn prive adres.
    Alle reacties welkom!
    Bij voormaat dank..

    Groetjes,marco
     
    Метки:
  2. Stalla

    Stalla Активный форумчанин

  3. _id_

    _id_ Аксакал

    Marco,
    The simpliest way you can do is to go to your gemeente and get an invitation there. It is just a document that esnures your identity. I suppose that you also need to provide your visitor with documents that show your income (normally speaking salary slips of the previous 3 months) and your employment contract. Do not forget to send a copy of your passport or identity card (the page fith your photo and date of birth, etc).

    Then you take an envelop, put these documents, seal it ;-) and send to your visitor. He/she will use them (together with some oher documents) to apply for a visa.
     
  4. ncux

    ncux Админ

    Ik heb tot nu toe alleen een uitnodiging gestuurd (deze is idd te halen bij het gemeente tegen een geringe betaling, soms moest ik daar ter plekke de naam van mijn gasten invullen, maar vaker kreeg ik een leeg formulier met een stempel van het gemeente. Later in te vullen door diegene, die je uitnodigd.), de rest hadden mijn gasten (voornamelijk vrienden, van versch. leeftijden en beroepen) zelf geregeld.
    Er werd nog nooit gevraagd naar mijn salarisstrookjes o.i.d. :)
    P.S.: Dat geldt voor St.Petersburg
     

Поделиться этой страницей

Загрузка...