Этот сайт использует файлы cookie. Продолжая пользоваться данным сайтом, Вы соглашаетесь на использование нами Ваших файлов cookie.

Studenten zoeken native speaker! (Vertaling voor studieproject)

Тема в разделе "In 't Hollandsch!", создана пользователем Elinevdkreeke, 13 май 2009.

  1. Elinevdkreeke

    Elinevdkreeke Новичок

    Beste lezer,

    Wij zijn drie studenten aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. Vanuit de Marketing Associatie Amsterdam zijn wij bezig met het International Research Project. Dit jaar zullen we voor ons onderzoek naar Rusland, Oekraïne en Polen afreizen. Onze opdracht bestaat onder andere uit het vertalen van een Nederlandse internetsite in het Russisch, Oekraïns en het Pools. Momenteel hebben we mensen bereid gevonden om ons te helpen met de vertalingen naar het Russisch en het Oekraïns, maar helaas hebben we tot op heden nog geen Poolse 'tolk' kunnen vinden. Bij deze willen wij informeren of er een Poolse native-speaker bereid is om ons te helpen met het vertalen van de site. Dit kan zowel vanuit het Russisch, Oekraïns of vanuit het Nederlands. In het totaal zijn het ongeveer 4500 woorden. Natuurlijk bieden we hiervoor een klein vergoeding. In principe voor een native speaker een leuke en makkelijke manier om geld te verdienen én je helpt ons enorm!!

    Mocht je interesse hebben dan hoor ik graag van je!
    Per mail: e.vandekreeke@irp-maal.nl
    of per telefoon: 06-17477724

    Bij voorbaat dank voor je reactie!
    Met vriendelijke groeten,
    Eline van de Kreeke
     
    Метки:
  2. devoid

    devoid Админ

    Eline, dit is Russisch forum en misschien vind je hier mensen die ook de Oekrainse taal beheersen. Maar hier is geen Pool te vinden vrees ik.
    Ik denk dat aan Poolse tolk veel makkelijker kan je komen bij dichtbijzijnde Poolse supermarkt. :D
     
  3. natan

    natan Активный форумчанин

    ik heb een poolse vriendin, zal haar even vragen of dat mogelijk is.jij hoor van mij
     

Поделиться этой страницей

Загрузка...