Этот сайт использует файлы cookie. Продолжая пользоваться данным сайтом, Вы соглашаетесь на использование нами Ваших файлов cookie.

russen omg. utrecht/amsterdam

Тема в разделе "In 't Hollandsch!", создана пользователем frits, 12 фев 2007.

  1. frits

    frits Новичок

    hallo, ik ben Frits uit utrecht en ik zou graag in contact komen met russische mensen uit de omgeving van utrecht/amsterdam. Kan iemand mij tips geven hoe ik dit het beste kan aanpakken? mail dan naar terwijde@hotmail.com
     
    Метки:
  2. Aap

    Aap Старожил

    Vraag maar gewoon. Woon je in Terwijde?
     
  3. frits

    frits Новичок

    ja, ik woon in terwijde. Ben jij man of vrouw, en hoe oud. Woon je hier alleen, werk je en hoe ben je hier verzeild geraakt, en ken je veel russen? Mijn vraag is dus hoe kom ik in contact met russen hier in de (ruime) omgeving. Je mag me trouwens ook mailen op terwijde@hotmail.com

    groetjes Frits.
     
  4. Anna

    Anna Аксакал

    Ik zou niks gaan zeggen aan deze persoon totdat ik weet waarom al die saaie vragen op zo'n mechanistische wijze worden gesteld, en waarvoor onze antwoorden zouden bedoeld zijn.
     
  5. devoid

    devoid Админ

    Frits, ben je hier op zoek naar een leuke Russische meid of zo...
    Kom op jongen, zeg het maar gewoon! :D
     
  6. Сэл

    Сэл Шпрехшталмейстер

    Майдан.nl
     
  7. Aap

    Aap Старожил

    Jullie zijn onaardige mensen! Hoe vaak komen hier echte Nederlanders? Zie je nou, er is iemand die (misschien) wat romantiek zoekt...

    Frits, ik ben een vrouw, ben getrouwd en heb een kind. Ik heb mijn man leren kennen in Moskou 10 jaar geleden als collega, maar ik weet dat sommige russische vrouwen hun mannen gevonden door middel van Internet....

    Dat zou fijn kan zijn als je probeert iets vertellen iets over jezelf: dan kunnen andere mensen van forum je helpen. Succes ermee...

     
  8. devoid

    devoid Админ

    Nee Frits, met zo'n [typisch Nederlandsch] aanpak bereik je niks.

    Doe maar niet zo saai, man! Als je echt een hart van een leuke Russin of Oekrainse wil veroveren, dan moet je zoiets verzinnen:

    "Hallo, mijn naam is Friets en ik heb hier twee kaartjes voor een tweeweekse Mediterraanse cruise. Helaas had ik een rusie met mijn vriendin, dus ik zou in mijn eentje moeten vertrekken! Heb je misschien vrije tijd en zin om mij te redden? Mijn telefoon is ..."
     
  9. frits

    frits Новичок

    Lief van je Aap. eigelijk wel ja.

    wie ben ik Frits, 35, leuke en goede baan, uit Utrecht. Lijkt me leuk een leuke vrouw tegen te komen.

    Heb een tijdje een russische vriendin gehad, maar het liep op niets uit.

    Vandaar dat ik dacht het zo te proberen!
     

Поделиться этой страницей

Загрузка...