Этот сайт использует файлы cookie. Продолжая пользоваться данным сайтом, Вы соглашаетесь на использование нами Ваших файлов cookie.

Получил письмо,а... (...язык выучить ещё не успел)

Тема в разделе "Высшее образование и научная работа", создана пользователем coala75, 23 дек 2005.

  1. coala75

    coala75 Новичок

    ????? ????????? ?????? ? ?????????.? ???? ????? ??????????-?????????? ???????????????.??????? ?????????? ???? ???? ??? ???????????.

    "Thans heb ik om een diplomawaardering gevraagd aan de Nuffic te Den Haag.
    Dit is een organisatie die mij informeert over het opleidingsniveau van uw genoten
    opleidingen in het buitenland. De diplomawaardering van de Nuffic verwacht ik binnen ongeveer 6 weken.

    Na ontvangst van deze informatie plaats ik uw dossier op de eerstvolgende agenda van de Commissie Buitenslands Gediplomeerden Volksgezondheid.
    De commissie onderzoekt of u door opleidingen en eventueel werkervaring een niveau heeft bereikt dat niet gelijkwaardig, nagenoeg gelijkwaardig ofgelijkwaardig is aan een Nederlandse tandarts.

    Op grond daarvan brengt de Commissie een advies ult aan de Minister waann bepaald wordt of u wel of niet in aanmerking komt voor hot verkrijgen van een
    vakbekwaamheidsverklaring voor een al dan niet geclausuleerde registratie ais tandarts in hot BIG-register.

    lk kan u geen indicatie geven binnen weike termijn hot advies wordt geformuleerd.
    U wordt pas over hot advies geinformeerd zodra de Minister van plan is tot een besluit te komen.

    Voor de duidelijkheid wijs ik u crop dat de Minister beslist
    Deze besohikking zai u sohriftelijk worden meegedeeld op bovenstaand adres en bevat als bijiage een kopie van hot advies van de Commissie en diplomawaardering van de Nuffic.

    Hier voeg ik nog aan toe dat voor hot werken in de gezondheidszorg hot beheersen van
    de Nederlandse taal essentieel is. Doorgaans voldoet hot diploma van hot staatsexamen Nederlands ais Tweede Taal, programma II."

    Hoogachtend

    I

    Mw. M. Kuiper, adjunct-secretans
     
    Метки:
  2. coala75

    coala75 Новичок

    Помогите пожалуйста перевести:
    Tot slot deel ik u nog het volgende mede.
    Een belanghebbende kan tegen een beschikking bezwaar makenop grond van artikel 7:1 van de Algemene wet bestuursrecht(Awb).Dit kan door een bezwaarschrift in te dienen bij het Ministerie van Volkgezondheid,Welzijn en Sport,t.a.v. Directie Wetgeving en Juridische Zaken,Postbus 20350,2500 EJ Den Haag.
    Спасибо.
     
  3. Anna

    Anna Аксакал

    Наконец, я сообщаю Вам следующее:

    Заинтересованная персона может подать протест на принятое решение на основании статьи 7:1 закона Algemene wet bestuursrecht(Awb) /Всеобщий закон о делопроизводстве?/.Это можно сделать, подав жалобу в письменном виде в Министерство Здравоохранения, Здоровья и Спорта, на имя Дирекции Законодательства и Юриспруденции /het Ministerie van Volkgezondheid,Welzijn en Sport,t.a.v. Directie Wetgeving en Juridische Zaken/,Postbus 20350,2500 EJ Den Haag.
     
  4. coala75

    coala75 Новичок

    Спасибо Анна.Может сможете ещё кусочек перевести?Неудобно беспокоить,а что делать коли сам неграмотный.
    Mede naar aanleiding van uw e-mail,d.d. 21-02-2006 ,merkik nog het volgende op.
    Verwijzend naar de "Richtlijn Compensatie Buitenslands Gediplomeerde Tandartsen" van 14 juli 1998 concludeerde u,dat uw beropswerkzaamheden in Israel reden zijn voor compensatie van uw opleidingsdeficienties.
    Uw conclusie is echter niet juist omdat zij voorbijgaat aan de vooronderstellingen,namelijk:
    - een diplomawaardering waarmee de CBGV instemt, van ten minste 4 jaar wetenschappelijk onderwijs tandheelkunde.CBGV gaat evenweel uit van 3 jaar wetenschappelijk onderwijs.
    -recente en gevarieerdde werkervaring als tandarts,gedurende ten minste 5 jaren.Uw Litouwse diploma van arts-odontoloog behaalde u op 20-06-2003,zodat tot op heden geen 5 jaren zijn verstreken.

     
  5. Anna

    Anna Аксакал

    Что касается Вашего e-mail от 21-02-2006 ,хочу сообщить Вам следующее.
    Ссылаясь на "Richtlijn Compensatie Buitenslands Gediplomeerde Tandartsen" от 14 juli 1998, Вы полагаете, что Ваша профессиональная деятельность в Израиле является причиной для компенсации Вашего дополнительного образования.
    Ваш вывод, однако, неверен, так как он следует из неправильных предпосылок, а именно:
    - оценка диплома в CBGV должно соответствовать минимум 4 годам обучения по специальности "зубной врач".CBGV, однако, признала только 3 года обучения.
    - наличие свежего и разнообразного опыт работы в качетсве зубного врача минимум в течение минимум 5 лет. Ваш литовский диплом врача-одонтолога Вы получили 20 июня 2003 года, так что до сегодняшнего дня 5 лет пройти не могло.
     
  6. coala75

    coala75 Новичок

    Спасибо.
     

Поделиться этой страницей

Загрузка...