Этот сайт использует файлы cookie. Продолжая пользоваться данным сайтом, Вы соглашаетесь на использование нами Ваших файлов cookie.

Голланский юмор и анекдоты

Тема в разделе "Us & Them", создана пользователем free-mind, 2 апр 2009.

  1. forisma

    forisma Активный форумчанин

    А у нас разве тоже уже больше нет? А чем тогда мОлодёжь по подъездам занимается?

    Клару Новикову... Вспомнила! еле-еле.. А какая голландская?

    нет, но интересно услышать.
     
  2. Vlinder

    Vlinder Старожил

    а я тут вдохновилась прочитанным и подписалась на галанские анекдоты. теперь каждый день можно умирать со/от смеха :hah: :crazy1:

    вот, например, очень даже смИшно, но , главное, практически применябельно... при случае....

    De mop van de dag:

    Dom blondje?

    Blond vrouwtje komt midden in Amsterdam bij een bank en vraagt om een lening van 5000,- euro. Als reden hiervoor geeft zij op het maken van een zakenreis. Haar wordt om een onderpand gevraagd en zij overhandigd haar autosleutels en autopapieren. Wanneer de bankemployee dit controleert blijkt het te gaan om een splinternieuwe Rolls Royce en dus is het geen probleem deze lening van 5000,- euro te verstrekken. Papieren worden ingevuld en de auto wordt netjes in de ondergrondse garage van de bank geparkeerd.

    Na 12 dagen komt het blondje terug en overhandigd de bankemployee de geleende 5000,- euro retour en vraagt daarbij om de sleutels. Alvorens deze te overhandigen moet echter nog 15,42 euro rente over het geleende bedrag betaald worden, wat het blondje dan ook spontaan doet. Dan vraagt de bankemployee:
    "Mevrouw, we hebben nog een laatste vraag aan u. Waarom heeft u een lening opgenomen van 5000 euro, terwijl u verschrikkelijk vermogend bent?"
    Antwoord het blondje:
    "Beste man, kun jij mij vertellen waar ik voor 15,42 euro 12 dagen lang mijn auto overdekt in Amsterdam kan parkeren?"
     
  3. devoid

    devoid Админ

    а как будет "боян" in het Nederlands?
     
  4. Alexandre (Eindhoven)

    Alexandre (Eindhoven) Старожил

    мда. свежо. год 97й, если не ошибаюсь.
    вместо блондинки - новый русский.
     
  5. forisma

    forisma Активный форумчанин

Поделиться этой страницей

Загрузка...